Inter Croatia Crew Forum
---

DOBRODOŠLI
na Inter Croatia Crew Forum!

Za čitanje tema i sudjelovanje u raspravama
molimo Vas da obavite kratak postupak registracije. Hvala.

FORZA INTER!

Početna stranicaFAQPretraľnikČlanstvoKorisničke grupeRegistracijaLoginFacebookTwitter

Share | .

Mauro Icardi

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Next
Autor/icaPoruka
rafael_zd

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   01.05.16 6:01

Odlično, bolje da se ne vucara tamo nego da se odmori i spremi za iduću sezonu.
[Vrh] Go down
Korisnički profil
Biscione

Najdraži igrač : Adriano, Zanetti, Icardi

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   01.05.16 7:33

Koji god trener preuzme Argentinu ispostavi se da ne voli Interove igrače, prvo Pekerman 2006 ne poziva Capitana, pa odna 2010 ni Maradona ga ne poziva i još Milita drži na klupi, i sada ovaj ovo. Ne znam koji qrac još uvijek navijam za Argentinu.
[Vrh] Go down
Korisnički profil
insajd

Najdraži igrač : Zanetti

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   01.05.16 9:34

Zato sto izbornici nisu ti koji simboliziraju naciju, i zato jer su nam u velikoj mjeri Argetinci bili ti koji su nam podarili veliku radost i postali legende kluba. Ne smijemo generalizirati.
[Vrh] Go down
Korisnički profil
gogec

Najdraži igrač : Zanetti, Gerrard, L.Suarez

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   01.05.16 9:35

danas ga opet nisam ni skužio da igra..
[Vrh] Go down
Korisnički profil
leopnd
Admin

Najdraži igrač : Nicola Berti, Walter Zenga, Dejan Stanković, Cristian Chivu, Javier Zanetti, Sebastijan Kitonić

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   02.05.16 18:24

Icardi: Ja, Wanda, Maxi? Želim da me se sudi samo po golovima...

[You must be registered and logged in to see this link.]

"Mi ha sorpreso il fatto di trovarmi tra i candidati per le Olimpiadi. Il mio lavoro è fare gol e io li faccio, l'anno scorso sono stato capocannoniere in Serie A e sono felice del mio attuale rendimento con l'Inter. Se poi arrivasse una convocazione in Selección la prenderei con orgoglio: sarebbe il massimo per qualunque giocatore argentino". Intervenuto in collegamento telefonico con '90 Minutos', trasmissione in onda su Fox Sports, Mauro Icardi torna a dire la sua sul tema Nazionale, soffermandosi su una questione che in Argentina continua a destare scalpore, ovvero la relazione con Wanda Nara. "È la prima volta che parlo dopo tre anni e mezzo e voglio mettere in chiaro alcune cose. Capisco il boom mediatico per il mio matrimonio con Wanda, ma non bisogna valutare le questioni extra-calcistiche. In Italia si parla di me solo per le cose che faccio in campo. Credo a Martino quando dice che ho le stesse possibilità degli altri giocatori. Io devo parlare in campo e con i gol: questo è ciò che deve essere considerato da un ct". 
E sui rapporti con l'ex tecnico del Barça, Maurito spiega: "Martino l'ho visto sono in occasione del Partido por la Paz organizzato a Roma da Zanetti, ci siamo salutati e basta, ma non avrei problemi a parlare con lui. L'Argentina oggi ha tanti grandi attaccanti, conosco Dybala perché è un mio avversario: è un grande giocatore ma, come ho detto prima, io l'anno scorso sono stato il massimo goleador del campionato e voglio essere giudicato solo per questo. Ovviamente in Argentina nessuno mi conosce perché sono andato via presto. Ma lì si parla gratis di tutto, nessuno sa quello che è successo tra me, Wanda e Maxi Lopez. Ero amico di entrambi, era tutto normale. Dopo, Wanda si è separata, siamo rimasti in contatto ed è successo quello che è successo. Di Maxi si dice che era il mio miglior amico: non è vero. Era un compagno come altri alla Samp. Parlavamo di più come accade per i giocatori argentini. Sono passati tre anni, tre anni e mezzo, ma se ne parla solo in Argentina. Io e Wanda in Italia siamo una coppia consolidata, una famiglia insieme ai bambini". 
Icardi ricalca il concetto della differenza di opinione fra i due Paesi. "L'altro giorno parlavamo con Zanetti, mi diceva che lui è diventato capitano tre-quattro anni più anni tardi rispetto a me. In Italia sono felici per la mia personalità, dentro e fuori dal campo. Se parlate con i dirigenti dell'Inter e con chi mi conosce, hanno un'immagine di me che in Argentina non hanno, perché lì si sente solo quello che si vuole sentire e si commenta solo quello che si vuole commentare. All'Inter i dirigenti e tutti mi domandano come faccio a non essere convocato nell'Argentina. 'Chiedetelo in Argentina', dico io. Come mi vede in campo Wanda? Mi critica quando gioco male e sbaglio i gol, quando ne segno due invece mi dice che ne avrei potuti fare tre. Però in generale quando faccio bene me lo dice. Lei è sempre al mio fianco".
Si parla anche del feeling con gli altri giocatori sudamericani. "Ho ottimi rapporti con tutto lo spogliatoio. All'Inter ci sono altri argentini come Palacio Carrizo, e altri sudamericani come Murillo, Miranda, Felipe Melo, tutti giocatori di alto livello. Si scherza e tutto va bene, però quando è il momento di giocare si va tutti nella stessa direzione. Quando giochiamo contro le altre squadre, gli altri argentini mi salutano e mi chiedono la maglia. Messi? Dopo il Barça siamo stati insieme a un evento di una marca d'abbigliamento, poi non abbiamo avuto più contatti".

leopnd
Admin

Najdraži igrač : Nicola Berti, Walter Zenga, Dejan Stanković, Cristian Chivu, Javier Zanetti, Sebastijan Kitonić

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   18.05.16 6:29

Adri

Najdraži igrač : Javier Zanetti

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   18.05.16 10:56

Od 1994-1995 samo #Icardi, #Vieri i #Ibrahimovic su uspjeli postići više od 15 pogotka u 2 uzastopna Serija A sezone za Inter.
[Vrh] Go down
Korisnički profil
leopnd
Admin

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   26.05.16 0:26

leopnd
Admin

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   31.05.16 21:53

Wanda nam poručuje da će ljeto biti dugo...

soecc

Najdraži igrač : Materazzi, Zanetti

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   31.05.16 23:33

Uhhh...

gogec

Najdraži igrač : Zanetti, Gerrard, L.Suarez

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   01.06.16 0:03

prava majka...
[Vrh] Go down
Korisnički profil
milito22

Najdraži igrač : Milito,Chivu,Crespo

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   01.06.16 17:17

Fuj.
[Vrh] Go down
Korisnički profil
leopnd
Admin

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   17.06.16 0:38

[You must be registered and logged in to see this image.]

Curva6Nord9

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   10.07.16 2:09

Jesu istinite ove glasine da je stavljen na transfer listu???
[Vrh] Go down
Korisnički profil
leopnd
Admin

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   10.07.16 4:22

Znam samo da je istina da je Wanda došla tražit podebljanje ugovora, koje je normalno odbijeno s obzirom da ga je dobio prije par mjeseci, i da je nakon toga to izjavila.
Klub je jasno dao do znanja da je Icardi INCEDIBILE. No, nakon ovoga...

Emiliano

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   10.07.16 4:26

Ma ona glupacica je u funkciji njegove menadzerice s time izasla u medije. Inter je vec to negirao, Icardi izjavio kako zeli ostati. Izgleda prilicno ocito sto se tu dogodilo. Nakon sto je Inter odbio ponude Atletica i Tottenhama neki od tih klubova je kontaktirao direktno Wandu i prezentirao joj ponudu ugovora za Maurita, koja je vjerojatno nekoliko puta izdasnija od onoga sto prima u Interu. Sada Wanda moze pritiskati klub da ga prodaju ili izmusti novi ugovor, a taj novi ugovor tesko da moze dobiti jer je potpisao novi prije samo godinu dana i to po visokoj cifri za Interove mogucnosti.
[Vrh] Go down
Korisnički profil
leopnd
Admin

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   10.07.16 4:29

UPDATE:
Gazzetta tvrdi da je Mauro prije treninga dao do znanja klubu da se ograđuje od izjava Wande... E sad, to mi je u najmanju ruku čudno, al budemo vidili...

Gazzetta dello sport je napisao/la:
Maurito e l'Inter si chiariscono: il giocatore avrebbe "rigettato" la linea dura fatta intendere dalla moglie. Resta però sul tavolo la richiesta di un prolungamento del contratto e il no di Suning, che continua a considerarlo incedibile: una questione da chiarire.

EDIT:
Emiliano me preduhitrio... cheers 1

kuky90

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   10.07.16 5:41

Tako je to kad ne uzmeš pravog menađera, nego sponzorušu za tu funkciju.
[Vrh] Go down
Korisnički profil
Srna

Najdraži igrač : Cambiasso

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   10.07.16 6:22

Opasna je to fufa, najslabija točka Maurita, imam osjećaj da ga vrti oko malog prsta.
[Vrh] Go down
Korisnički profil
kuky90

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   10.07.16 6:34

Meni se tako čini još od prvog dana. Sve one provokacije za Maxia i slična sranja su sigurno njezino maslo, još sad ovo samo potvrđuje da ga vrti oko malo prsta.
[Vrh] Go down
Korisnički profil
milito22

Najdraži igrač : Milito,Chivu,Crespo

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   10.07.16 22:53

Ma Icardi je najobičniji papučar u privatnom životu,to je bar očito. I onda netko tu po forumu piše kako mi možemo govoriti protiv Wande?!
Ovo što ona radi je ODVRATNO,DEGUTANTNO ! Tu ide od kluba koji svim silama sređuje financije na silu izmusti lovu. Ona ide izmusti lovu,kao da nemaju dovoljno para,pa kako ju samo nije sramota ?! Ljudi gladuju,žive u neimaštini,ali toj kurvetini nije dovoljno nekoliko milijuna eura godišnje,fuj,fuj,fuj.
[Vrh] Go down
Korisnički profil
Adri

Najdraži igrač : Javier Zanetti

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   10.07.16 23:11

Kurvetina.
[Vrh] Go down
Korisnički profil
leopnd
Admin

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   11.07.16 0:11

Wanda navodno ima već usmeni dogovor s Atleticom. Spremni su ponuditi 50 miljona eura, a Inter ne želi ni čuti...
Nekoliko medija tvrdi da je Icardi slobodan ako na račun sjedne 100 milja! Ako to odrade, točnije, ako je to stav Intera, skidam im kapu do poda, bez obzira dal će neko skeširati na kraju tih 100 milja ili ne...

Buffalo Soldier

Najdraži igrač : Javier Zanetti, Marco Materazzi, Falcao, Adriano

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   11.07.16 0:22

E pa takvo poslovanje već može, ako mogu drugi izvlačit ogromne cifre za svoje igrače treba i Inter držat takav stav, pogotovo za napadača kao što je Icardi.
[Vrh] Go down
Korisnički profil
Biscione

Najdraži igrač : Adriano, Zanetti, Icardi

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   11.07.16 0:56

Nisu u Suningu sisali veslo pa da im prvi potez od preuzimanja bude prodaja kapitena i najboljeg igrača. Ne pridobijaju se navijači tako. Uostalom, jel vam ovo liči na čovjeka koji razmišlja o odlasku:
[You must be registered and logged in to see this image.]
[Vrh] Go down
Korisnički profil
Sponsored content

PostajNaslov: Re: Mauro Icardi   

[Vrh] Go down

Mauro Icardi

Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 2 / 22.Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Next

Similar topics

-
» Mauro Icardi