Inter Croatia Crew - Forum
---
Erick Thohir - Page 8 14dhf28

DOBRODOŠLI
na Inter Croatia Crew Forum!

Za čitanje tema i sudjelovanje u raspravama
molimo Vas da obavite kratak postupak registracije. Hvala.

FORZA INTER!
---
Erick Thohir - Page 8 14dhf28

DOBRODOŠLI
na Inter Croatia Crew Forum!

Za čitanje tema i sudjelovanje u raspravama
molimo Vas da obavite kratak postupak registracije. Hvala.

FORZA INTER!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Forum navijača Intera iz Hrvatske i Balkana

HomeSearchRegisterLog inLatest images

Erick Thohir

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 18  Next
AuthorMessage
cesar19

cesar19

Najdraži igrač : Zanetti, Cambiasso, Perišić, Milito

Erick Thohir - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime17.04.14 14:16

Svjetska glupost. Nek se odigra pretkolo kupa tamo.

Srna

Najdraži igrač : Cambiasso, Ranocchia

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime17.04.14 14:35

soecc wrote:
Jbga, svi to rade. Ni meni to nije baš super, ali samo tako će veliki ostat veliki...
Pa možemo otić na tour prije sezone tamo, odigrat par utakmica.. Kao i pretprošlo ljeto. Ali sve više od toga je glupo i nepotrebno, nogomet ne bi smio bit marketing. Derby della Madonina nije derbi ako se ne igra na Meazzi.
Back to top Go down
soecc

soecc

Najdraži igrač : Materazzi, Zanetti

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime17.04.14 14:52

Ma dobro to, mislio sam više na okretanje tom tržištu. Naravno da se prvenstvena tekma ne bi smjela igrati tamo...

debeli genijalac

Najdraži igrač : Javier Adelmar Zanetti, Dennis Bergkamp, Alvaro 'El Chino' Recoba

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime17.04.14 15:57

staviš onaj kup prije sezone u aziju i bog te veselio
Back to top Go down
Recoba20

Recoba20

Najdraži igrač : Alvaro Recoba, J.L. Biabiany, Marcelo Brozović

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime17.04.14 19:22

Čitao sam i ja danas ovo što pričas Srna. Ima u Gazzetti. Također kaže kako se nada da dolazi jedan od trojca Morata-Torres-Džeko. Evo i link cijelog članka.

[You must be registered and logged in to see this link.]
Back to top Go down
cesar19

cesar19

Najdraži igrač : Zanetti, Cambiasso, Perišić, Milito

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime18.04.14 8:45

Samo Morata dolazi u obzir. Uvjeren sam da bi ubijao.

Wesley10

Najdraži igrač : Sneijder, Zanetti, Recoba, Cambiasso, Broz, El Toro

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime18.04.14 12:13

cesar19 wrote:
Samo Morata dolazi u obzir. Uvjeren sam da bi ubijao.
+1

Od tog trojca, svakako Morata ima prednost. Da nam se poklope on i Mauro, strahovit napad imamo idućih 10 godina. Al će naši debili dovest neki stari krš i ništa od toga.
Back to top Go down
kuky90

kuky90

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime18.04.14 12:27

Ja mislim da će naši dovesti Moratu samo ako Icardi ode.
Back to top Go down
leopnd
Admin
leopnd

Najdraži igrač : Nicola Berti, Walter Zenga, Dejan Stanković, Cristian Chivu, Javier Zanetti, Alexis Sanchez

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime18.04.14 13:06

Ja mislim da ste debelo OFF TOPIC.  off topic 

19o8

19o8

Najdraži igrač : Kovačić

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime24.04.14 17:56

El Thoro je u Madridu sa Toldom, Bertijem, Cordobom i co.

Kuha li se to kakav zanimljiv transfer?

[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
kuky90

kuky90

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime24.04.14 19:45

Ja se nadam da ovaj trio
Not only Morata and Casemiro, Inter also interested in Coentrao
Back to top Go down
kuky90

kuky90

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime24.04.14 20:09

Evo što je Thohir izjavio iz Madrida i zašto je tamo:

In 2010 Inter won the Champions League at the Estadio Santiago Bernabeu, and the president was asked about his desire to see the team in the competition again, perhaps in such a stadium:
"Well the Champions League final will be in Milan in 2016, right? Anyway, I’m keeping focused on our objectives. And today I was amazed by Real Madrid’s infrastructure for their youth team and first team. I think it's one of the best in the world. But for me the most important focus is on the club, the financial aspects, the strong management and the strong team we’re going to build. Then after three years we’re going to focus on infrastructure. Those are the steps we have to take. It doesn’t mean we don’t want to build a team. We’ve been discussing lots of things in the last few months with coach Mazzarri. I think he’ll be a good coach for us next season. I’m looking for stability. The owners believe in loyalty, they're not just looking for a quick fix. There has to be a blueprint and everything has to follow a strategy. But at the same time I want results. So it’s more than just a question of loyalty, because it’s no good without the results. Loyalty is very important to me, but so are the results."

When asked if he will discuss players with Florentino Perez:
"No, I don’t think we’ll be discussing these things. The reason I’m here is to meet him for the first time and for Inter Forever. Also, it’s up to the sporting director to deal with signings, not me. It’s important to maintain a good relationship between the clubs. I believe there has to be mutual respect. Not just secret talks and striking a deal with the players without the club knowing. I don’t think that’s right. I’m a businessman and these things have to be based on trust. Not just taking advantage of an opportunity when it arises."

A question regarding the situation and relationship with the banks:
"It’s fine, no problems. In the end we’re building for a long-term project and the bank is very convenient. At the same time we need to build strong management. And of course it’s important that the players perform."

A comment on the rumours surrounding Peter Lim:
"I know Peter Lim very well. He’s a good person but I can’t comment on his investments. I know he had been looking at Liverpool and Valencia. But it’s good for me to have friends like him who own other teams, like Vincent Tan at Cardiff, or Tony Fernandes and Ruben at Queens Park Rangers. It makes for a good network and the clubs become more global. In Major League Soccer, Manchester City are investing in New York, and I also have investments in Washington DC. I think it’s good to see sport become more global and show that everyone loves football."

Finally, a comment on statements from honorary president Massimo Moratti:
"I think what he’s trying to say is right now we have all the people who have worked for the company with passion, and I agree. I support that. At the same time Mr Moratti and I have been discussing things. Obviously we have to build a strong management. That’s why I’ve met Zanetti two or three times to discuss his future, and he’ll be at Inter. But the most important thing right now is the fact that we have four games left. So when people ask me about the infrastructure I tell them now isn't the time. That’s something we can discuss after we build a strong team and strong management. A good infrastructure is easy to build but not easy to maintain."
Back to top Go down
leopnd
Admin
leopnd

Najdraži igrač : Nicola Berti, Walter Zenga, Dejan Stanković, Cristian Chivu, Javier Zanetti, Alexis Sanchez

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime25.04.14 6:42

milito22

milito22

Najdraži igrač : Milito,Chivu,Crespo,Lautaro

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime25.04.14 13:23

Dok god se ne pobratimimo sa Bayernom,ja zadovoljan.
A Coentrao na lijevom boku mjesto Nagatoma je kao Ferrari umjesto Fiće. Prije bih da se to ostvari nego da nam CR pređe...
Back to top Go down
leopnd
Admin
leopnd

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime25.04.14 13:44

leopnd
Admin
leopnd

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime25.04.14 21:22

Thohir je danas jasno i glasno izjavio:
"Icardi i Kovačić ostaju u Interu."

Srna

Srna

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime25.04.14 21:32

Bravo Eriče, sad je drugi korak taj da se obojica moraju ustalit u prvih 11, inače je bolje i za njih i za nas da ih prodamo..
Back to top Go down
Wesley10

Wesley10

Najdraži igrač : Sneijder, Zanetti, Recoba, Cambiasso, Broz, El Toro

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime25.04.14 22:25

Bravo, vrhunska vijest.
Back to top Go down
leopnd
Admin
leopnd

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime26.04.14 19:40

kuky90

kuky90

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime29.04.14 20:02

Back to top Go down
kuky90

kuky90

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime30.04.14 19:43

Thohir održao presicu i govorio o Zanettiu, transferima i Mazzariju. Moram priznati da mudro zbori i slažem se s njim da ako mnogo mjenjaš trenere moraš mjenjati igrače prema njegovom sistemu.

Back to top Go down
kuky90

kuky90

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime03.05.14 11:23

Kroz ove intervijue mi izgleda kao sve ozbiljniji vlasnik koji zna što treba i kako.

Par citata iz razgovora.
"Madrid? Kad sam bio tamo ima sam priliku nešto naučiti. Svi trebaju gledati kako povečati svoje znanje."
"Sigurno ćemo unaprijediti Pinetinu. Unaprijeđenje strukture će biti dobro za igraće."
"Ono što sam naučio u Inter Forever je da se uvijek dobro povezati sa starim herojima koje imamo, moramo poštovati što su pomagali klubu. Istu stvari radi i Real madrid"
I najjači:
"Bilo koji igrači da dođu, Inter će uvijek biti već nego što su oni"

Interviju na talijanskom
Back to top Go down
soecc

soecc

Najdraži igrač : Materazzi, Zanetti

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime03.05.14 20:42

Ovaj zadnji citat mi je najjači.

Srna

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime04.05.14 2:48

Mora mu se priznat da se trudi, rijetko kad se može vidjet da predsjednik ovako otvoreno priča o politici kluba i planu napretka. Opet ponavljam kako mi se sviđa što mu je primarni cilj vratit Inter u vrh, tamo gdje i pripada, ali u ponekim izjavama mi zvuči kao dječačić koji je prvi put upalio manager. Vidjet ćemo, vrijeme će pokazat... U svakom slučaju bar se da naslutiti entuzijazam za boljitkom kojeg kod Morattija nismo vidjeli dugo godina, a posebice nakon 2010.
Back to top Go down
leopnd
Admin
leopnd

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime22.05.14 12:02

[You must be registered and logged in to see this link.]

Sponsored content

PostSubject: Re: Erick Thohir   Erick Thohir - Page 8 I_icon_minitime

Back to top Go down

Erick Thohir

View previous topic View next topic Back to top 
Page 8 of 18Go to page : Previous  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 18  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Inter Croatia Crew - Forum ::  Općenito O Interu :: Uprava I Stručni Stožer-